Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008

Στα πρόθυρα παντελούς απαξίωσης το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

Μας θέλουν αμόρφωτους για να μας χειραγωγούν ευκολότερα.


Οι ετήσιες εκθέσεις του ΟΟΣΑ το αποδεικνύουν περίτρανα. Ειδικότερα η έκθεση που δημοσιεύτηκε στα τέλη του 2007 με κύριους τομείς έρευνας τη συμμετοχή και τις επιδόσεις στην εκπαίδευση, τις κρατικές και ιδιωτικές δαπάνες για την εκπαίδευση, τη δια βίου μάθηση, τις συνθήκες για διδάσκοντες και μαθητές, επιβεβαιώνει την προσπάθεια του κράτους και των αφεντικών να μας κάνουν πρόβατα.


Σε τεστ γενικών γνώσεων και μαθηματικών οι έλληνες μαθητές της πρώτης λυκείου κατατάσσονται στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των 30 χωρών που αποτελούν τον ΟΟΣΑ, παρ’ ότι έχουν τις περισσότερες ώρες διδασκαλίας. Οι δε απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχουν υψηλότερο ποσοστό ανεργίας (30% έναντι 14% της Ε.Ε.), ενώ πολύ πιο εύκολα βρίσκουν δουλειά οι ανειδίκευτοι (21% ανεργία).


Το σύστημα στην Ελλάδα επιβραβεύει τους «αμόρφωτους» και στηρίζει την παραπαιδεία στην οποία αναγκάζονται να προσφύγουν οι γονείς για να μορφώσουν τα παιδιά τους (στο 1 δισ. ευρώ ανέρχονται τα χρήματα που δαπανούν οι ελληνικές οικογένειες ετησίως για εξωσχολικά μαθήματα). Ακόμη, η Ελλάδα δίνει για την εκπαίδευση το πιο μικρό κομμάτι του προϋπολογισμού (3,42% επί του Α.Ε.Π.) σε σχέση με κάθε άλλο κράτος-μέλος του ΟΟΣΑ (5,4% επί του Α.Ε.Π. Μ.Ο. 30 χωρών ΟΟΣΑ).


Το τραγικότερο όλων είναι πως προσπαθούν να μας πείσουν πως λύση στο πρόβλημα της εκπαίδευσης θα δώσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.


«Αυτοί που μας πήραν τα βιβλία, στο τέλος μάς είπαν αμόρφωτους » Μπέρτολτ Μπρεχτ


Τι ‘ναι αυτά ρε ;


Δεν υπάρχουν σχόλια: